شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای بیمارستان ها را از تک نوع بخواهید

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شیراز
730
20 آذر 1396
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
Rate this post

تک نوع به عنوان سازنده تجهیزات آشپزخانه بیمارستانی برای بیمارستان های دولتی و خصوصی در سراسر کشور، برتری خود را ثابت کرده است. تک نوع طیف گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه تجاری برای بیمارستان ها را ارائه می دهد که شامل همه اجزای جداگانه آشپزخانه های بیمارستانی و تجهیزات صنعتی طبخ غذا تا ترالی حمل غذا می باشد. طراحی جمع و جور تک نوع اجازه می دهد که مجموعه ای کامل از تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشید یا مجموعه ای کامل برای هر گونه پخت و پز در ابعاد کوچک هم در اختیار داشته باشید.

تولیدات شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

تجهیزات آشپزخانه بیمارستانی تک نوع با طیف کاملی از تجهیزات گاز و الکتریکی ، شامل بخش آماده سازی ، بخش پخت و پز، بخش شستن ظرف ، بخش یخچال و سرد کردن ، بخش ذخیره سازی مواد غذایی، محوطه غذاخوری و غیره، تولید و طراحی شده است.

تا به امروز ، شرکت تک نوع خاورمیانه ، آشپزخانه بیمارستانی ، تجهیزات بیمارستانی ( درمانی مانند هود شیمی درمانی ، اتاق عمل مانند ترالی اورژانس ، سینک اسکراب و سینک شستشوی ابزار )، تجهیزات آزمایشگاهی ( سکوبندی آزمایشگاهی ، هود لامینار کلاس 2 ) و سردخانه جسد و تخت تشریح را در سراسر ایران و کشورهای خاورمیانه طراحی و اجرا کرده است، و در زمینه آشپزخانه بیمارستانی ، ما استانداردهای تخصصی برای برنامه ریزی و اجرای آن را به طور ویژه در اختیار داریم.

لوازم آشپزخانه بیمارستانی نوآورانه تک نوع ، به طور انحصاری نیازهای مشتریان بیشتری را برآورده می کند. مجموعه تجهیزات ما در کنار هم، سیستم های بسیار کارآمدی هستند که نتایج عالی، بهره وری، بهداشت و هزینه های عملیاتی پایین را تضمین می کنند.

کیفیت پایدار ما، بهترین طراحی تجهیزات، پوشش گسترده بازار و تعداد سالهای تجربه، ما را برای رقبای خود به یک رقیب علمی تبدیل کرده است. گرایش طبیعی ما به بهبود عملکرد و کیفیت ، هر سال نسبت به سال گذشته ما را رو در روی نزدیکترین رقیبان قرار داده است.

شرکت تک نوع خاورمیانه در خدمات پس از فروش بسیار حساس عمل می کند و شکایت های جدی مشتریان از ما بسیار نادر است. آشپزخانه بیمارستانی تک نوع با ثبت بیش از 20 اختراع و سابقه همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور ، سازمان تامین اجتماعی ، دانشگاه آزاد اسلامی و پلی کلینیک ها و دی کلینیک های خصوصی ( که در منوی همکاران ما )، لیست شده است ، در انتظار همکاری با شما برای پروژه موفق بعدی می باشد.

چناچه احتیاج به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید از طریق صفحه تماس با ما سئوال های خود را مطرح کنید. مشاورین شرکت تک نوع خاورمیانه افتخار پاسخگویی شما را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *