شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

ترالی اورژانس شرکت تک نوع چه خصوصیاتی دارد؟

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شیراز
774
22 آذر 1396
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
Rate this post

ما یک راه حل منحصر به فرد و فوق العاده بهداشتی برای کلینیک های شلوغ ، بخش اورژانس بیمارستانی ، اتاق عمل و بخش های بیمارستان هایی داریم که نیاز به یک واحد احیای قابل حمل دارند که این ترالی اورژانس مجهز به رابط برق ، محل نگهداری کپسول اکسیژن ، محل تخته احیا ، سطل زباله و محوطه ذخیره سازی قفل شده برای مواد مخدر و سایر داروها و وسایل مورد نیاز برای احیای قلبی ریوی می باشد.

بدنه ترالی اورژانس تک نوع از جنس درجه یک تولید شده است و قابل شستشو است. با توجه به احتمال بروز آلودگی های خونی و سایر آلودگی ها در موارد اورژانس ، بدنه ترالی اورژانس تک نوع قابلیت استفاده از مواد ضد عفونی و آنتی سپتیک را دارد و بعلاوه مواد سازنده این ترالی اورژانس سبب شده است تا ترالی اورژانس تک نوع طول عمر بالایی داشته باشد.

پایه های ترالی اورژانس تک نوع مجهز به چرخ های مقاوم هستند و این شرایط مناسب برای بخش احیای بیمارستان ها است. ساخت و ساز قوی آن و چرخ های بزرگ اطمینان حاصل می شود که به راحتی برای استفاده طولانی مدت ، قابل جابجایی باشد. ترالی اورژانس تک نوع با طیف وسیعی از لوازم جانبی ارائه می شود و همه چیز را در شرایط اضطراری در دسترس پرسنل درمان شما قرار می دهد.

قیمت ترالی اورژانس شرکت تک نوع همچون باقی محصولات این شرکت منصفانه می باشد.

شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه تولید کننده انواع تجهیزات و لوازم مورد نیاز در بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد. صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه با حضور در نمایشگاه های صنایع و تجهیزات پزشکی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد و شما می توانید برای دیدن محصولات شرکت تک نوع خاورمیانه به سایت رسمی شرکت مراجعه نموده و لیست کامل محصولات را مشاهده فرمایید.

شرکت تک نوع خاورمیانه آمادگی نوسازی و تجهیز بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و آشپزخانه های صنعتی دولتی و خصوصی را دارد.

پایبندی به اصول و ارائه خدمات فنی و پشتیانی واقعی افتخار ماست.

چناچه احتیاج به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید از طریق صفحه تماس با ما سئوال های خود را مطرح کنید. مشاورین شرکت تک نوع خاورمیانه افتخار پاسخگویی شما را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *