شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

نمایشگاه تجهیزات پزشکی لاهور با حضور شرکت تک نوع خاورمیانه

نمایشگاه پاک هلث لاهور پاکستان
864
5 بهمن 1398
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
Rate this post

شرکت تک نوع خاورمیانه بعنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات چهارگانه بیمارستانی از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره سعی کرده است حضور فعالی در نمایشگاه ها داشته باشد.

حضور قدرتمند شرکت تک نوع خاورمیانه با بروزترین محصولات خود در نمایشگاه های داخلی نظیر نمایشگاه بین المللی ایران هلث، نمایشگاه تجهیز و بیمارستان سازی و… امری طبیعی است ولی شرکت تک نوع خاورمیانه چند سالی است که فعالیت خود را در امر صادرات و تجهیز بیمارستان ها و آزمایشگاه های، خارج از کشور گسترش داده است.

طراحی و ساخت محصولات بادوام، پشتیبانی قوی از خدمات و محصولات فروخته شده باعث شده است که رزومه قوی برای شرکت تک نوع خاورمیانه بوجود آید. خوشحالیم که امروز در جایگاهی هستیم که نه تنها نمونه کاری خوبی در داخل کشورمان داریم بلکه در کشورهای مختلف نمونه های کارهای خوب و موفق زیادی به دست متخصصان خوب کشورمان بدست آمده است.

پرسنل تک نوع خاورمیانه از بخش طراحی، تولید، فروش تا نصب و پشتیبانی تمام تلاش خود را می کنند تا نماینده خوبی از جامعه متخصصین و شرکت های ایرانی در خارج از کشور باشند و تولید محصولات با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

حضور قدرتمند امروز ما در کشورهای خارجی حاصل نمی شد مگر با شرکت در نمایشگاه های بین الملی و معرفی کالاها در همان کشورها، یکی از نمایشگاه هایی که شرکت تک نوع خاورمیانه در آن حضور قدرتمندی داشته است نمایشگاه لاهور پاکستان است که در ادامه ویدیوی کوتاهی که در این زمینه تهیه شده است را به دیدگان شما تقدیم می کنیم.

حضور شرکت تک نوع خاورمیانه مورد توجه شبکه های خبری پاکستان قرار گرفت و یک مصاحبه با مدیر عامل این شرکت برای معرفی هرچه بهتر شرکت تک نوع خاورمیانه انجام داده اند که شما را به مشاهده آن دعوت می کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *