شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

ترالی برس اسکراب

ترالی برس اسکراب

یکی دیگر از ترالی های بیمارستانی مورد استفاده در بخش های مختلف بیمارستانی ، ترالی اسکراب می باشد . این نوع از ترالی برس اسکراب دارای ابعاد استانداردی است که اغلب شامل این ابعاد می باشد35*35*95 سانتیمتر . ترالی برس اسکراب مانند سایر ترالی ها از جنس بسیار محکم و قوی ای ساخته شده اند […]

توضیحات

4.8/5 - (5 امتیاز)

یکی دیگر از ترالی های بیمارستانی مورد استفاده در بخش های مختلف بیمارستانی ، ترالی اسکراب می باشد . این نوع از ترالی برس اسکراب دارای ابعاد استانداردی است که اغلب شامل این ابعاد می باشد35*35*95 سانتیمتر . ترالی برس اسکراب مانند سایر ترالی ها از جنس بسیار محکم و قوی ای ساخته شده اند که استیل استنلس می باشد . از این ترالی در کنار سینک های اسکراب و یا اتاق عمل ارتوپدی و هم چنین در بخش اورژانس می توان استفاده کرد .

این نوع از اسکراب دارای یک کاسه متحرکی است که ظرفیتی در حدود 5 لیتر را دارد . ترالی های بیمارستانی اغلب در تمام بخش های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند . دارای چرخ های هیدرولیکی بسیار قوی ای هستند که به راحتی جابه جا می گردند و هیچ گونه سر وصدایی نیز به همراه ندارد .

ترالی های برس دارای دو نوع ساختار می باشند ، یکی ساختار ستاره ای شکل می باشد که این نوع ساختار دارای 5 عدد چرخ بیمارستانی است و دیگری ساختار مثلثی شکلی است که دارای 3 عدد چرخ بیمارستانی می باشد .

مشخصات : ترالی برس اسکراب

  • ابعاد ترالی به طول ۳۰ -۵۰ سانتی متر ، عرض ۵۰ و ارتفاع ۹۰ سانتی متر
  • ساخته شده از استیل ۳۰۴ ضد زنگ
  • قابل استفاده در کنار سینک اسکراب و اتاق عمل
  • دارای پنج چرخ بیمارستانی ترمزدار
  • دارای دو کاسه متحرک با ظرفیت پنج لیتر

شما می توانید ترالی برس اسکراب را از شرکت تک نوع خاورمیانه با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب تهیه نمایید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترالی برس اسکراب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *