شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

آشنایی با ميز مايو در اتاق عمل + مشخصات و ویژگی های آن

تجهیزات عمومی استیل اتاق عمل
878
15 مرداد 1402
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
Rate this post

آشنایی با میز مایو در اتاق عمل ، میز مایو یکی دیگر از تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز در بخش جراحی و اتاق عمل است . از میز مایو جهت نگهداری وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای عمل جراحی ، استفاده می شود بنابراین به عنوان یکی از وسایل ضروری اتاق عمل محسوب می شود . معمولا میز مایو با سینی در قسمت پایینی تخت بیمار در اتاق عمل به کار برده می شود ، بنابراین ارتفاع آن بسته به ارتفاع تخت جراحی بیمار قابل تغییر می ‌باشد .

ترالی غذاخوری استیل قابل تنظیم نیز یکی از انواع ترالی های کاربردی در بخش های مختلف بیمارستانی می باشد. ترالی های حمل غذا برای جا به جایی راحت غذا کارایی دارد. از این نوع ترالی در هتل ها و هم چنین در رستوران ها نیز می توان یافت که برای جا به جایی راحت تر غذا و نوشیدنی ها و هم چنین انتقال ظروف نیز استفاده می شود.

این ترالی ها بسیار با کیفیت می باشند و از مقاومت خوبی برخوردار هستند . بعضی از این ترالی ها دارای سطل در کنار خود هستند که برای نظافت و قراردادن ظرف ها از آن استفاده می شود.

در اصل واژه ترالی به وسیله ای اطلاع می گردد که دارای ۲ یا ۴ چرخ باشد که توسط فردی به حرکت دربیاید.

میز مایو اتاق عمل

آشنایی با میز مایو در اتاق عمل ، میز مایو یا میز اتاق عمل بصورت نیم هلال می باشد و برای قرار دادن و باز کردن ست های جراحی بر روی آن در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی اوقات میز های 4 گوش با بر آمدگی چند سانت در 3 طرف مورد استفاده قرار می گیرد .

ترالی مایو به صورت دو طبقه استیل و ABS دارای چرخ های روان و ترمز دار می باشد و گاهی از اوقات در اتاق عمل برای راحتی از میزهایی استفاده می شود که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند .

برای جراحی های سرپایی و کوچک بعضی از میز های مایو به اندازه یک سینی 48 سانت لبه دار هستند که می توان در کلینیک یا مطب برای جراحی های کوچک از آن استفاده کرد همچنین سینی آن ها قابل تعویض می باشد .

ویژگی های میز مایو با سینی

ویژگی های میز مایو با سینی

از ویژگی های میز مایو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طول 53 سانتی متر ، عرض 45 سانتی متر
  • حداقل ارتفاع این محصول چیزی حدود 80 سانتی‌ متر و حداکثر ارتفاع این محصول نیز چیزی حدود 144 سانتی‌ متر می ‌باشد .
  • ارتفاع این میز تا 64 سانتی متر قابل افزایش بوده و بنابراین ارتفاع حداکثری قابل تنظیم برای این محصول حدود 144 سانتی متر می باشد .
  • میز مایو دارای پایه های تنظیم شونده است و این امکان را به کادر درمانی اتاق عمل می دهد تا آن را متناسب با قد خود و یا تخت جراحی تنظیم نموده و سپس از آن استفاده نمایند .
  • امکان تنظیم ارتفاع این میز به کمک یک پیچ قرار گرفته بر روی پایه ی این محصول انجام شده و پرسنل به راحتی می توانند آن را به انجام برسانند .
  • این میز قابلیت نگهداری انواع وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای جراحی و اتاق عمل را دارا می باشد .
  • جراح و یا کادر درمانی به کمک این میز می توانند به راحتی و بدون نیاز به خم شدن ، به وسایل و تجهیزات مصرفی مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنند .
  • پایه های میز مایو آبکاری شده و بنابراین بدون ایجاد زنگ زدگی در آن ، می توان به خوبی آن را شست و شو نموده و از آلودگی ها پاک نمود .
  • میز مایو دارای 2 چرخ تخم مرغی شکل و مقاوم است که چرخ های تخم مرغی آن با کیفیت بوده و بسیار روان و بی صدا در اتاق حرکت کرده و مزاحمتی را برای پزشک ایجاد نمی کنند .
  • این محصول به همراه یک سینی استیل با کیفیت عرضه شده و بنابراین شما به خرید جداگانه ی سینی برای این میز نیازی نداشته و می توانید به راحتی بعد از خرید ، آن را در محل مناسب خود قرار دهید .
  • سینی میز مایو هم آبکاری شده و خاصیت ضد زنگ دارد که پرسنل می توانند به راحتی آن را استریل کرده و با مواد شوینده قوی ضد عفونی نمایند .
  • مایو اتاق عمل در تمامی مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، کلینیک ها و … که به اتاق عمل و یا اتاق های جراحی سرپایی مجهز هستند قابل استفاده بوده و یکی از نیاز های ضروری برای دسترسی آسان به تجهیزات پزشکی و جراحی می باشد .
  • در قسمت پایینی میز مایو نیز مانند قسمت بالایی که دارای یک سینی است ، دو پایه وجود دارد تا تعادل در محصول حفظ شده و از افتادن آن حین استفاده جلوگیری شود .
  • طراحی ارگونومیک و ساده میز مایو بسیار زیبا و کاربردی است و بنابراین علاوه بر اتاق های جراحی ، می توان از این محصول در بخش های دیگر مرکز درمانی مانند اورژانس و یا اتاق تزریقات و … نیز استفاده کرد .
  • قیمت میز مایو نسبت به کارایی و کیفیت آن تناسب داشته و شما می توانید برای راحتی پرسنل و کادر درمانی برای سرعت دادن رسیدگی به بیماران ، این وسیله بیمارستانی ضروری را خریداری نمایید .

میز استیل جراحی

میز استیل جراحی :

آشنایی با میز مایو در اتاق عمل ،‌این میز دارای ۴ ستون برای برقراری تعادل و قراردهندگی صفحات ایجاد شده است که قادر به جدا شدن هستند و به راحتی به طبقات کوچکتر هم تقسیم می شوند زیرا در روند اولیه که ساخته شده بود اصول ساخت تکه تکه شدن قطعات بود.

ترالی میو :

ترالی میو یکی دیگر از انواع ترالی های بیمارستانی است که سیار مورد استفاده تمامی افراد قرار می گیرد که در کادر بیمارستانی فعالیت می کنند.بسیار سبک هستند و هم چنین در جا به جایی بسیار روان هستند و هم چنین راحت هستند.

قابلیت تحمل وزن زیادی را نیز دارند و می توان تمام داروها را با آن جابه جا نمود و مورد استفاده تمام پرسنل بخش های مختلف بیمارستان قرار می گیرد.

جنس بسیار محکمی دارند و از جنس بسیار محکم اتنلس استیل تولید شده اند که بسیار کارآمد می باشند و دارای استیل 304 درجه یک می باشند.این نوع از ترالی دارای صفحات استیلی شکل می باشند که می توان به راحتی برای حمل داروها استفاده کرد.د

ترالی میو بیمارستانی استیل

ترالی میو بیمارستانی استیل :

آشنایی با میز مایو در اتاق عمل ،‌میز مایو از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می‌باشد که معمولا در اتاق جراحی استفاده می‌شود و قابل حمل است. نام این میز از کمپانی سازنده‌ی آن، مایو گرفته شده است. این میز به همراه سینی که روی آن قرار می‌گیرد، جزء وسایل ضروری اتاق جراحی به حساب می‌آید و از آن جهت نگهداری وسایل و تجهیزات پزشکی حین جراحی استفاده می‌شود.

میز مایو علاوه بر اتاق عمل در دندان پزشکی، دام پزشکی، و سایر بخش‌های پزشکی نیز کاربرد دارد. همچنین می‌توان در درمانگاه ها و اتاق تزریق از آن استفاده کرد. استفاده از آن سبب می‌شود وسایل و تجهیزات مورد نیاز حین جراحی یا پانسمان یا تزریقات کنار پزشک و کادر درمانی باشد.

شما می توانید این ترالی و میز را از شرکت تک نوع خاورمیانه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *