شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

برای خرید ترالی به چه نکاتی توجه کنیم؟

ترالی ساده دو طبقه
678
2 آبان 1402
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
5/5 - (3 امتیاز)

برای خرید ترالی به چه نکاتی توجه کنیم؟ ، یکی از تجهیزات مراکز درمانی ترالی می باشد که در دسته تجهیزات هتلینگ قرار می گیرد . از این ترالی متحرک جهت قرارگیری داروها و تجهیزات ضروری استفاده می شود . نوع وسایلی که روی آن قرار می گیرند ، باتوجه به اهداف مصرف کننده متفاوت است .

متناسب به نیاز بیماران تجهیزات خاصی روی این ترالی ها قرار می گیرد . به این صورت در صورت نیاز دسترسی به آن ها آسان خواهد بود . برای مثال هنگامی که قصد دارند که بیماران را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کنند ، از تجهیزات روی ترالی برای آماده سازی بیمار استفاده می کنند .

اگر قصد خرید ترالی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم دراین مقاله به اینکه براي خريد ترالی به چه نكاتی توجه كنيم خواهیم پرداخت .

براي خريد ترالی به چه نكاتی توجه كنيم ؟

برای خرید ترالی لازم است برای خرید بهتر به نکاتی توجه کنیم که این نکات عبارتنداز :

جنس ترالی : توجه به جنس ترالی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید . معمولا ترالی هایی که از فلزات سبک ساخته شده باشند ، سبک و قابل حمل هستند .

ظرفیت بار : ظرفیت بار ترالی باید با توجه به نیاز شما تعیین شده و برای بارهایی که قصد دارید با آن بر روی ترالی حمل کنید مناسب باشد .

چرخ‌ها : جهت سهولت در حرکت دادن ترالی ، کیفیت بالای چرخ ها بسیار مهم است . مخصوصا برای ترالی اورژانس .

ترمز : در ترالی‌هایی که مخصوص حمل بار سنگین هستند ترمز یک سیستم فرمان ضروری است تا در زمان استفاده ایمنی لازم را فراهم کند . بعضی از ترالی‌ها دارای ترمز هستند تا در زمان استفاده از آن ها ایمنی بیشتری فراهم شود . این خصوصیت با توجه به خصوصیات مدل متفاوتی دارد .

نوع چرخ : چرخ های ترالی می توانند از فلزات گوناگون ساخته شده باشند . نوع چرخ هایی که برای ترالی انتخاب می کنید باید با پایه و سطح حرکت شما متناسب باشد .

ارتفاع دسته : حداکثر ارتفاع دسته موجب می ‌شود ترالی شرایط راحت ‌تری برای استفاده ارائه دهد ، پس بهترین گزینه برای شما ، انتخاب ترالی با قابلیت تنظیم ارتفاع دسته است .

پایه ترالی : پایه ترالی باید از استحکام کافی برخوردار و پایدار باشد . بهتر است ترالی با پایه‌هایی که گشتاور بالایی دارند تهیه کنید تا با حمل بارهای سنگین مقاومت و پایداری بیشتری داشته باشد .

کاربرد : پیش از خرید ترالی باید مشخص کنید که در کدام کاربردها قرار است از آن استفاده کنید . با توجه به این نکته باید ترالی با ارتفاع مناسب و یا با دسته ‌های قابل تنظیم خریداری کنید .

اندازه و فضای ذخیره سازی : اندازه و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما به نیازهای کاریتان بستگی دارد . بهتر است ترالی ‌ای را انتخاب کنید که بتواند بار خود را در حالت بازوی فضایی ، شفاف یا ضربدری حمل کند . علاوه بر این فضای ذخیره سازی به ابعاد برای ذخیره سازی در محل اقامت ، آرامش در حمل و نقل و سایر فضاهای کاری مرتبط وابسته است .

پشتیبانی فروش : از اینکه شرکت سازنده به خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصول توجه دارد مطمئن شوید که در صورت نیاز به شما کمک خواهد کرد .

هزینه : نکته مهم جهت خرید ترالی هزینه آن است . قیمت برای انواع مختلف ترالی‌ها متفاوت است ، پس با توجه به بودجه ‌ی مالی خودتان ، حداکثر قیمتی که می‌ توانید برای یک ترالی بپردازید ، را تعیین کنید . علاوه براین بهتر است شرکت‌ها و مزایدات و شرایط فروش را بررسی کرده تا ترالی با بهترین و مناسب ترین قیمت را خریداری کنید .

ترالی پانسمان تک کشو

قوانین و مقررات مرتبط در استفاده از ترالی

در استفاده از ترالی‌ ها در مراکز درمانی ، لازم است به مجموعه‌ ای از قوانین و مقررات توجه شود تا از سلامت بیماران و کارکنان مراقبت شود و همچنین تجهیزات و وسایل درمانی از آسیب‌های احتمالی در امان باشند . در ادامه به برخی از این قوانین و مقررات پرداخته ایم که عبارتنداز :

استانداردهای بهداشتی : ترالی‌ها باید به صورت منظم و با مواد ضدعفونی‌ کننده تمیز شوند تا از انتقال عفونت‌ها جلوگیری گردد .

ایمنی بیماران و کارکنان : ترالی‌ها باید به صورتی طراحی و استفاده شوند که از ایمنی و سلامت بیماران و کارکنان مراقبت شود . در حمل و نقل بیماران با استفاده از ترالی‌ها ، باید به ایمنی بیمار توجه گردد .

وزن و بار مجاز : هر ترالی تا وزن معینی توانایی حمل دارد و بیش از حد مجاز نباید بارگذاری شود .

استفاده صحیح و مطابق کاربرد : ترالی‌ها باید با توجه به کاربرد و طراحی خود استفاده شوند . برای مثال ، ترالی ‌های تولید شده برای  ترالی حمل دارو نباید برای حمل وسایل سنگین یا تجهیزات بزرگ استفاده شوند .

جمع بندی :

در این مقاله به نکاتی در رابطه با خرید ترالی و قوانین مهم در استفاده از ترالی پرداختیم. که با رعایت این نکات می‌ توان از ترالی‌ ها به صورت ایمن و کارآمد استفاده کرد و همچنین از به وجود آمدن مشکلات و آسیب ‌های احتمالی جلوگیری کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *