شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

ترالی چیست و کاربرد ترالی بیمارستانی کدام اند؟

ترالی پانسمان تک کشو
850
1 مرداد 1402
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
5/5 - (5 امتیاز)

کاربرد ترالی بیمارستانی یکی از مهمترین تجهیزات در بیمارستان است . در تمامی بیمارستان‌ ها از ترالی ها را برای حمل وسیله های گوناگون استفاده می کنند . از آنجایی که مدل‌ های متفاوتی از ترالی تولید می‌ شوند بیمارستان‌ ها می‌ توانند هر یک از آنها را در تعداد مشخص شده برای بخش ‌های گوناگون تهیه کنند .

امروزه بسیاری از بیمارستان‌ ها برای راحتی انجام امور و همچنین برای افزایش سرعت کارها از وسیله های گوناگون استفاده خواهند کرد . ترالی استیل بیمارستانی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزاتی به شمار می رود که موجب افزایش سرعت عمل برای اقدامات لازم در بیمارستان شده است . در این مقاله به انواع كاربرد هاي ترالي هاي بيمارستانی و نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

ترالی چیست؟

ترالی یک واحد متحرک است که برای حمل و نقل و انتقال وسایل مورد نیاز مورد استفاده قرار میگیرد.استفاده از ترالی ها بسته به کاربردی که دارند متفاوت هستند و همچنین محلی که مورد استفاده واقع می شوند.

در بیمارستان ها ترالی ها دارای مدل های مختلفی هستند از جمله ترالی اورژانس ، ترالی پانسمان ، ترالی نوار قلب و … . ما در ادامه مطلب به بررسی ترالی ها و کاربرد ترالی بیمارستانی می پردازیم.

ترالی بیمارستانی چیست ؟

ترالی بیمارستانی یک واحد متحرک می باشد که به وسیله ی چرخ های در نظر گرفته شده برای آن برای جابجایی دارو ، البسه ، تجهیزات پزشکی و …. مورد استفاده قرار می گیرد . این ترالی بسیار کاربردی و مهم است و ما در انتها در خصوص کاربرد های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد . ترالی های بیمارستانی باید دارای شرایط خاصی باشند زیرا در صورت رعایت نکردن شرایط استاندارد می تواند آسیب های جدی به سلامت بیماران بزند .

داروهای ترالی احیا

انواع ترالی برای بیمارستان :

ترالی اورژانس بیمارستانی مهمترین ترالی در بیمارستان می باشد ، این ترالی ها را در بخش اورژانس می توانید مشاهده کنید . بعضی دیگر از ترالی ها برای پانسمان هستند ، در برخی از بخش های بیمارستان که مربوط به جراحی می باشد ترالی پانسمان را قرار می دهند .

ترالی حمل دارو و همچنین ترالی حمل پک استریل به عنوان دیگر ترالی هایی شناخته می‌ شوند که کاربرد زیادی در بیمارستان دارند .

ترالی های ست جراحی در اتاق عمل یکی دیگر از ترالی های مهم و کاربردی بیمارستانی شناخته می شوند . ترالی اتاق عمل و ترالی بیهوشی در اتاق عمل قرار می گیرند . ترالی حمل غذا در بیمارستان برای حمل غذا را بسیاری از پرسنل جهت جابجایی غذای روزانه بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

ترالی لاندری بیمارستانی و ترالی نظافتی بیمارستانی را به عنوان دیگر ترالی هایی می شناسند که در بیمارستان استفاده خواهند شد .

ترالی انبار یک ترالی‌ چند منظوره شامل سینک یک یا دو طبقه برای گنجاندن تمام وسایل و ابزارهای سایزبندی شده است . سینک‌های آن متنوع ، قابل حمل و در انواع رنگ‌ها بوده و می‌ توان یک  سبد برای ذخیره‌سازی اقلام فوق‌العاده بزرگ را به آن ضمیمه کرد . علاوه بر این ، قفسه فوقانی آن متحرک و قابل اتصال به یک پایه ثابت است . متعلقات همراه با این ترالی شامل چرخ‌ها ، برچسب سینک و کاور است .

ترالی ecg ، ارتفاع قابل تنظیم و هدایت آسان از ویژگی منحصر به فرد ترالی ای.کی.جی است . شما می‌توانید ای.کی.جی متحرک را بر روی سطح لبه‌دار فوقانی قرار داده  ، فایل‌ های بیمار را در سبد کناری ذخیره کنید و وسایل دیگر را نیز در آن جای دهید .

ترالی‌ فیکو مختص اتاق عمل است و از موادی با بالاترین و بهترین کیفیت و مطابق با معیارهای صنعتی ساخته شده است . ترالی فیکو دارای بازوی ثابت و بسیار محکم برای ثبات بهتر ، چرخ ‌های مفصل‌دار برای حرکت آسان ، میز ثابت فوقانی با سینک کشویی ، پایه ثابت و یک بالا برنده سرم می ‌باشد .

ترالی‌های مانیتور و لباس ، معمولا برای حمل صفحه نمایش مانیتور‌ها ، صفحات تحلیلگر عکس ها و رسایل ضبط و لوازم جانبی کاربرد استفاده می شوند .

ترالی های کپسول اکسیژن ، همانطور که از اسمش مشخص است ، به حمل کپسول اکسیژن در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی کمک می کند . از این ترالی برای جابجایی آسان و بی خطر کپسول گاز از اتاق عمل به اتاق بیمار یا از جایی به جایی دیگر استفاده می شود .

داروهای جایگذاری در ترالی احیا کدام اند

دلیل استفاده از ترالی بیمارستانی

از ترالی بیمارستانی جهت حمل وسیله های کوچک در بیمارستان ها استفاده می شود . از آنجایی که ترالی های بیمارستانی داری وزن سبکی هستند به راحتی به وسیله ی افراد حرکت می کنند . انواع ترالی های بیمارستانی دارای چهار چرخ روان هستند . در بیمارستان‌ ها و کلینیک‌ ها هر یک از پرسنل برای بالا بردن سرعت کار از این وسیله استفاده می کنند . انواع ترالی بیمارستانی استیل جهت جابجایی دارو ، غذا و بسیاری از دیگر تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد . کاربرد ترالی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به بیماران بسیار حائز اهمیت است .

چه نکاتی را برای خرید ترالی در نظر بگیرید؟

در ابتدا برای خرید ترالی بدانید که برای چه کاری نیاز به ترالی دارید و هدف از خریدتان چیست؟ یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در خرید ترالی اتفاق می افتد این است که مسئولان نمی دانند ترالی برای چه کاری است و در کجا می خواهد قرار بگیرد.

برای مثال برخی از ترالی ها ثابت هستند و برخی متحرک ، برخی تعداد کشو و جایی تعبیه شده برای قرارگیری وسیله و یا دستگاه خاصی دارند. برخی از ترالی ها ممکن است برای زمان های ضروری و اورژانسی باشند. پس حتما قبل از خرید به نوع کاربری ، لوازم جانبی ، سازگاری با محیط ، قابل دسترس بودن ، دوام و قابل حمل بودن آن توجه کنید.

انواع مختلف و مزیت ها :

  • انواع متفاوتی از ترالی با کاربرد های گوناگون وجود دارد ، اما نیاز است پیش از خرید ترالی نکاتی را در نظر بگیرید .
  • از ترالی به چه منظوری می خواهید استفاده کنید ؟
  • آن ترالی چند چرخ دنده دارد ؟
  • بررسی کنید که آیا این ترالی برای تمامی فصول قابل استفاده است .
  • سایز آن‌ را چک کنید ، زیرا اگر ترالی ای نیاز دارید تا در هر مکانی جا شود باید دنبال سایز های کوچک ‌تر باشید .
  • کیفیت آن را چک کنید .
  • طراحی و ویژگی های آن را چک کنید .

ترالی تک کشو با رویه میو

مزایای ترالی‌ بیمارستانی :

بعضی از مزیای ترالی‌ها عبارتند از :

  • غیرقابل شکستن بودن
  • محکم بودن
  • دوام بالا
  • نیاز به تعمیر و نگهداری پایین
  • سرعت کار بالا
  • راحتی برای قرار دادن آن در محل
  • قوی و قابل اطمینان بودن

قیمت ترالی برای بیمارستان :

قیمت ترالی بیمارستانی یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید ترالی به آن اهمیت می دهند. شما برای خرید هر یک از انواع ترالی ها باید قیمت متفاوت آنها را بررسی کنید . هزینه خریداری هر یک از ترالی ها بر اساس کاربرد و متریال  ساخت آن ها که استفاده شده است متفاوت است و همین مسئله موجب افزایش و کاهش قیمت ترالی خواهد شد .

لازم است تا تمام نکاتی که روی قیمت ترالی های بیمارستانی تاثیر می گذارد را بررسی کنید و سپس اقدام به خریداری ترالی کنید . در نظر داشته باشید که ترالی های بیمارستانی با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند ، این مسئله باعث می گردد که هزینه خریداری آنها تا حدودی افزایش پیدا کند .

در صورتی که سفارش خرید انواع ترالی های بیمارستانی را به صورت عمده ثبت کنید می توانید با قیمت مناسب تری آنها را خریداری نمایید . تولیدکنندگانی که تولید عمده ترالی های بیمارستانی را برعهده دارند هزینه به صرفه از مشتریان دریافت می کنند . شما می توانید این ترالی ها را از شرکت تک نوع خاورمیانه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *