شرکت تک نوع خاورمیانه

تولید کننده صنایع بیمارستانی

آدرس ما

تهران، پل گیشا

تماس بگیرید 02188486208

ترالی سبددار چیست و چه کاربردی دارد؟ + مزایای استفاده

ترالی سبددار چیست
833
9 مرداد 1402
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه
5/5 - (3 امتیاز)

ترالی سبددار چیست ؟ ترالی ها قفسه ها ، کمد ها و یا میز های کوچکی هستند که دارای چهار چرخ روان بوده و انواع مختلفی دارند . ترالی ها در بیمارستان ها کاربرد بیشتری دارند و از آن در بخش های مختلف استفاده می شود .

هر مدل از ترالی ها برای کار های مختلف طراحی می شوند . به عنوان مثال ترالی طراحی شده ویژه اورژانس با نوع حمل دارو متفاوت می باشد . در ادامه این مقاله در مورد انواع ترالی ها به ویژه ترالی سبد دار توضیحاتی ارائه خواهیم داد .

انواع ترالی

ترالی ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در این قسمت به بررسی برخی از مدل های آن ها می پردازیم .

ترالی ویژه اورژانس

از این نوع ترالی در بخش اورژانس بیمارستان ها برای نگهداری و حمل دارو استفاده می شود . این نوع ترالی اورژانس طراحی و ساخته می شود .

ترالی بخش جراحی

ترالی بخش جراحی ( ترالی ابزار جراحی ) معمولا از جنس استیل می باشد و ویژه نگهداری تجهیزات و وسایل اتاق عمل مانند انواع قیچی ، پنس ، گاز و انواع دارو می باشد . برخی از این مدل ها جزوی از انواع ترالی سبد دار هستند .

ترالی ابزار جراحی + قیمت و خرید ترالی ابزار جراحی ۱۴۰۳

ترالی حمل دارو

این مدل که در بخش های مختلف و برای حمل دارو جهت درمان استفاده می شود .

ترالی های رستورانی

ترالی های مخصوص رستوران هم کاربرد های خاصی دارند . این ترالی ها معمولا از جنس استیل بوده و ویژه حمل غذا برای مهمان ها و مشتریان می باشد . همچنین از این ترالی ها برای نگهداری قاشق ، چنگال ، ظروف و دیگر وسایل در سالن استفاده می‌ شود .

ترالی کشودار سبددار

بررسی انواع ترالی سبد دار

ترالی سبددار چیست ، یکی از ترالی ها نوع سبد دار آن می باشد . انواع ترالی سبد دار نیز مدل های گوناگون و کاربرد های مختلفی دارد که عبارتند از :

  1. انواع ترالی های سبد دار ویژه فروشگاه های مواد غذایی

این ترالی ها در دو نوع کوچک و بزرگ طراحی و تولید می شود . معمولا این ترالی ها دارای یک سبد بزرگ و یک نیم طبقه می باشند که طراحی نیم طبقه به گونه ای است تا در صورت لزوم کودک با وزن کم و کوچک روی آن به راحتی بنشیند .

  1. ترالی ویژه فرودگاهی یکی از انواع ترالی سبد دار

این نوع ترالی های سبد دار ویژه حمل بار مسافرین است و به صورت اختصاصی در اختیار مسافران قرار می گیرد .

  1. ترالی های سبد دار ویژه ترمینال های مسافربری و ایستگاه های قطار

یکی دیگر از انواع ترالی سبد دار مدل های ترمینالی می باشد . از این ترالی های سبد دار برای حمل بار مسافرین استفاده می شود . این مدل کاربرد های بسیار زیادی دارد .

  1. انواع ترالی های سبد دار بیمارستانی

این ترالی ها در ابعاد بزرگ تولید می شوند و در بیمارستان ها کاربرد های بسیار زیادی دارند . از این ترالی ها جهت حمل ملحفه و پتو های بیمارستانی جهت تعویض و شستشو استفاده می شود . معمولا قسمت بالای آن سبد بزرگ با دیواره پارچه ای یا توری ریز برای ملحفه های کثیف و قفسه پایین برای نگهداری ملحفه های شستشه شده و ضد عفونی شده می باشد .

ترالی سبددار چیست

  1. انواع ترالی های سبد دار بزرگ فرودگاهی

این نوع ترالی ها بزرگ بوده و به صورت تریلر می باشند که ویژه حمل بار مسافرین به سمت هواپیما یا بلعکس استفاده می شوند .

از ترالی های سبد دار استفاده های دیگری نیز می‌ شود . مخصوصا در سوله های نگهداری کالا های و جابجایی کالا ها . نوع دیگر استفاده از این ترالی ها در هتل ها می باشد که استفاده مشابهی با نوع بیمارستانی آن دارد . برای مثال جهت تعویض و شستشوی ملحفه و یکی دیگر از استفاده ها هم در فروشگاه های خشکشویی و اتو کشی می باشد و برای نگهداری لباس های شسته شده قبل از اتوکشی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید انواع این ترالی ها را از شرکت تک نوع خاورمیانه تهیه نمایید و برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *